Każdy inwestor posiada styczność z wojną cenową. Sprzedajesz
towar doskonały jakościowo, który nie sprzedaje się tak jak sobie zaplanowałeś
? Zniżka ceny stanowi strzałem w kolano! Istnieje dużo procedur kosztowych i
bezkosztowych, które działają i mogą sprawnie podnieść sprzedaż.
Niezaprzeczalnie, w interesach nie ma złotych rozwiązań, natomiast uważam, iż w
tym zestawieniu każdy wyszuka coś dla siebie. Moim zdaniem narzędziem, który
efektywnie potrafi zwiększyć sprzedaż jest odpowiednio wykonana oferta.
Konstruując ofertę nie mam na myśli promocji na plakatach a tylko to, co
potrzebujesz przekazać swojemu klientowi sprzedając produkt. Dobrze ubrana w
słowa oferta, przejrzyste warunki współpracy to wszystko stanowi czynniki
mające wpływ na sukces sprzedażowy.
- Budowanie bazy odbiorców
Nie trzeba być prymusem z matematyki by rozumieć, że czym
więcej użytkowników pozna twoją propozycję tym większe prawdopodobieństwo, iż
sprzedaż towar. Metodyczna budowa bazy użytkowników to recepta na pozyskiwanie
nowych klientów. Nie ma znaczenia czy będziesz kierował emaile do potencjalnych
kupujących, kontaktował się telefonicznie, czy sam pełnił funkcję sprzedawcy.
Systematyczne kroki do przodu i konsekwentny rozwój bazy prowadzą do
podwyższenia liczby prawdopodobnych kontrahentów a tym samym do transakcji.
- Podnieś wartość własnego towaru
Oferując wyrób świetnej jakości musisz oczekiwać
odpowiedniej zapłaty. Konsument często unikają produktów najtańszych biorąc
umiarkowaną lub wysoką półkę. Oczywiście należy pamiętać o tym, iż ludzka
natura każe porównywać nam do siebie różne rzeczy. Pamiętaj, jeśli twój artykuł jest relatywnie
drogi powinieneś dać coś od siebie przykładowo techniczne wsparcie bądź
doradztwo.
- Ukształtuj nić relacji
Myślę, iż jest to bardzo istotny element budowania biznesu.
Wypracowanie każdego kontrahenta kosztuje nas sporo czasu i nerwów, więc jeżeli
już go zdobędziesz potrzebujesz sprawić żeby nie szukał tej samej usługi w
innych miejscach. Niewątpliwie warto dopilnować o czynniki takie jak pomoc
zakupowa, błyskawiczna realizacja usługi, ponieważ te czynniki stawiają cie w
korzystnym świetle. Jeżeli zapewnisz te wszystkie elementy swojemu klientowi
nie będzie musiał szukać tej samej usługi u konkurencji. Z perspektywy czasu
warto nawiązać kontakt mniej formalny, bowiem wówczas współpraca wzmacnia się i
łatwiej jest przypilnować o dobre relację.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz