środa, 19 kwietnia 2017

Bezkosztowe sposoby na reklamę firmy.

tania reklama



Rozwijając swoją firmę nie sposób nie wspomnieć o tym jak ważnym elementem jest reklama. Na samym starcie zawsze jest trudno w tym wszystkim się odnaleźć zwłaszcza, gdy do dyspozycji posiadamy niewielki budżet. Fachowa kampania jest kosztowna, globalna promocja w radiu czy telewizji dostępna jest dla niewielu ludzi. Dziś chciałbym opowiedzieć o kilku funkcjonalnych sposobach na reklamowanie swojego businessu.

W obecnych czasach posiadamy narzędzie jakim jest internet co daje nam wielkie możliwości na starcie. Niebo stanowi limit każdy własny projekt, plan możesz zweryfikować za pomocą wyszukiwarki. Dodatkowo do dyspozycji mamy sporo interesujących miejsc takich jak facebook gdzie można reklamować prywatne przedsiębiorstwo bezkosztowo ze świetnym zasięgiem. Ponadto przeglądarka pozwala nam na poszukiwanie potencjalnych firm, bądź też grup osób zaciekawionych naszą propozycją. Powiedzmy, że nasza firma specjalizuje się w produkcji toreb reklamowych. Jako swój własny manager musisz dokładnie rozumieć kim jest firma która może być zainteresowana twoim wyrobem. W przykładzie toreb z nadrukiem na pewno będą to agencje reklamowe, markety tekstylne itp. Używając wyszukiwarki masz okazję stworzenia własnej bazy jednostek zainteresowanych ofertą, z jakimi możesz się umówić na spotkanie, przesłać pytanie ofertowe bądź zadzwonić. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że wysyłanie reklam rzadko przynosi doskonały efekt, ale wysyłając zapytania systematycznie w końcu dotrzesz na nabywcy. W zależności od branży, należy pamiętać o standardowych reklamach które również potrafią przyciągnąć klienta. Tutaj do dyspozycji mamy ulotki, kubeczki z nadrukiem, odzież reklamową, wszelkie nośniki reklamy, które również bywają skuteczne w zaistnieniu na rynku. Niektóre z pośród wymienionych gadżetów szczególnie dobrze sprawują się wtedy kiedy zdobyliśmy już kontrahenta. Dzieje się tak ponieważ pozyskanie konsumenta to priorytet, natomiast  trzeba go profesjonalnie zachować. Poniżej zaprezentuje kilka porad, jakie moim zdaniem mogą pomóc w dobrym a także tanim reklamowaniu biznesu.

  • Forum wielotematyczne , ogłoszenia

Przeglądarka i kreatywność tych dwóch rzeczy potrzebujesz do dobrego pozyskiwania konsumentów. Na forach specjalistycznych żyjesz w otoczeniu fachowców czy jednostek z interesującej cie dziedziny, masz możliwość zawarcia kontaktów oraz inne korzyści. Doskonalisz osobistą wiedzę, masz szansa poznania różnych doświadczeń innych profesjonalistów, dowiadujesz się o kłopotach a także ich wyjaśnieniach które możesz spotkać na swojej drodze. Ponadto część przedsiębiorstw miewa kłopot z zbyt dużo grupą nabywców i tu pojawia się nasza okazja w formie wykonania usługi, jako podwykonawca. Warunek jest jeden osoba zlecająca musi rozumieć, iż jesteś zawodowcem!

  • Emailing, Strona WWW - twoja wizytówka w Internecie

Na rynku usług zakładania stron internetowych posiadamy do wyboru wielu fachmanów którzy za normalne pieniądze zbudują naszą stronę. Istotne jest, aby zadbać o detale funkcjonalne naszej strony, przed zamówieniem usługi zastanów sie, co jest konieczne na twojej stronie oraz co może prawdopodobnie okazać się interesującym dodatkiem, jakiego nie ma konkurencja. W tym momencie warto również pomyśleć o pozycjonowaniu www, koszt właściwie duży, ale zysk adekwatny. Pierwsze miejsca w rezultatach wyszukiwania to pewność tego, iż kontrahent dotrze na nasza stronę i zapozna się ze strona oraz zwartą na niej ofertą. Świetnym rozwiązaniem na korzystne promowanie strony jest prowadzenie Bloga gdzie w sposób konsekwentny podejmujemy branżowe tematy a także wyrażamy się w tematach dotyczących naszego artykułu. Systematyczne wykonywanie tekstów na poziomie 2-3 tematów tygodniowo zapewnia możliwość otrzymania nawet set przypuszczalnych nabywców. Innym pomocnym narzędziem jest mailing . Dawniej można było bezkarnie słać pytania handlowe, natomiast ów przepis uległ modyfikacji. Na chwile obecną do wysłania propozycji handlowej potrzebne jest  zezwolenia. Procedura wygląda tak, iż wpisujesz w Google wyrażenia po których możesz odszukać prawdopodobnych kupujących np. sklepy ubraniowe Bydgoszcz i zapisujesz adresy poszczególnych sklepów do excela. W momencie gdy nazbierasz minimalną porcję adresów powiedzmy 30, ze skrzynki firmowej wysyłasz formalne pytanie na zasadzie „ Czy mogę przekazać ofertę handlową na torby z nadrukiem.  Jeżeli będziesz to robił regularnie powiedzmy w każdy określony dzień tygodnia, na pewno trafisz na ciekawego konsumenta.

  • Publiczne portale informacyjne

Serwisy społecznościowe to jedno spośród najłatwiejszych oraz najciekawszych narzędzi do sprawnego promowania biznesu. Do dyspozycji mamy portale takie jak Instagram , fb oraz dużo innych. Moim zdaniem fb stanowi niezmiennie najciekawszym portalem ze względu na bezpośredni zasięg, jaki i tak został  okrojony. Sprzedając powiedzmy koszulki z nadrukiem warto raz w tygodniu ewentualnie raz w miechu wykonać konkurs - koszulka za polubienie oraz udostępnienia posta.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz